Honarism

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۹/۱۱/۲۰
    :/
  • ۹۹/۱۱/۰۸
    : )
  • ۹۹/۱۰/۲۵
    : )
  • ۹۹/۰۹/۱۵
    :(
  • ۹۹/۰۸/۲۲
    :)
محبوب ترین مطالب
  • ۹۹/۱۱/۲۰
    :/
  • ۹۹/۱۰/۲۵
    : )
  • ۹۹/۰۸/۲۲
    :)
آخرین نظرات
نویسندگان

:)

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

‏اگه با خودت حرف میزنی مشکلی نیست،

ولی اگه جواب خودتو میدی یعنی داغون شدی !

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۲
🅡🅞🅨🅐

نظرات  (۱۱)

عه پس منم داغونم :|

پاسخ:
اوه همه داغونن تو بیان:(

:)

استیکرام گم شدن

پاسخ:
:)
خخخ

اوا من کی داغون شدم خودم نفهمیدم جعررررررررررررر

پاسخ:
نمد خخخ
:)

جواب میدم

تو اینه:)

پاسخ:
:)
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۴ هاشم کوچیکه

الان مثلا درون یکی با خودش درد دل کنه، باید رو به موت باشه؟

دیدی مشکل داره حرفت :/

پاسخ:
من که نگفتم رو به موته:/
گفتم داغونه
و اینکه منظور من حرف زدن بلند بلند بعضیا  با خودشون و ج خودشونو دادنه نه تو دل حرف زدن

هیچی دیگه پس من خاکشیر شدم ╥﹏╥

پاسخ:
:(

نگوووووو من از بچگی باخودم حرف میزدم جواب خودمم میدادم😱

جعرررررررررررر

پاسخ:
:/
خخخ

گاهی با خودم دعوام میشه :/

پاسخ:
چرا:(

یعنی در شرف دیوونگی قرار گرفتی.

پاسخ:
دقیقا👌

ی سوال چجوری میتونم مثلا برای تو یه عکس بفرستم .... مثلا تو بیان واس همدیگ میفرستن و مثلا روش مینویسن کلیک چجوری میشخهههه ؟؟؟؟؟

پاسخ:
نمد یادم نی الان😂
ینی اینجوری نمیتونم توضیح بدم😁
حالا چی میخاستی بفرستی🤔😐

خب من به جوکای خودم میخندم :/

از خودم سوال میپرسم :/

جواب میدم :/

هچ خودم بهترین دوست خودمم در هر حال :/

هر اتفاقی هم میوفته به خودم میگم :/

من داغونم ینی؟ :)

پاسخ:
آممم نمیدونم خودت چی فک میکنی🙃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">