Honarism

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۹/۱۱/۲۰
    :/
  • ۹۹/۱۱/۰۸
    : )
  • ۹۹/۱۰/۲۵
    : )
  • ۹۹/۰۹/۱۵
    :(
  • ۹۹/۰۸/۲۲
    :)
محبوب ترین مطالب
  • ۹۹/۱۱/۲۰
    :/
  • ۹۹/۱۰/۲۵
    : )
  • ۹۹/۰۸/۲۲
    :)
آخرین نظرات
نویسندگان

نمیفهمم...

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ب.ظ

نمیفهمم چرا تو دستور پخت غذاها میزنه ادویه به مقدار لازم.🤔😐

 

خو چقدر لازمه دیوث؟

من اگه میدونستم چقد لازمه که نمیومدم دستور پخت بخونم😐😒😂

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۵
🅡🅞🅨🅐

نظرات  (۱۱)

۲۵ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۲ sama ❤❤851385
کاملا درسته دیوث کتاب مارواسکول فرس کرده
پاسخ:
اره😂😂

خخخخ

چون تو باید ببینی چقد ادویه دوس داری

(منکه از ادویه متنفرم://)

پاسخ:
منم علاقه ای به ادویه زدن به غذا ها ندارم😂😂

خوبه په این خودم بد غذایی خخخخخخخ

پاسخ:
عااره 🤣🤣

👌👌👌🤲🤲😂😂

 

پاسخ:
خو راس میگم دیه😂

مدونم://

پاسخ:
گفتم بیشتر بدونی :)

باوشه://

۲۵ مهر ۹۹ ، ۲۰:۴۳ پسر پاییز (پ پ)

چرا فهش میدی..فظای وب رو متشنج نکن..فرهیخته باش😐

پاسخ:
من خیلی هم فرهیخته ام😁✌


فظا ؟! منظورت همون فضاست نه😂😂😂

منم از بچگی این همیشه برام سوال، مقدار لازم دقیقن چقدره!؟😐

پاسخ:
منظور از مقدار لازم دقیقا مقدار لازمه😁✌

چون همیشه کسایی که اشپزی بلدن میدونن

(منکه همیشه یا فلفل زیاد میزنم یا زرد چوبه نمکم که ته خط فقر)

پاسخ:
نمک غذا های منم مزه نداره😑
همون اندازه که بقیه نمک میریزن منم میریزم ولی کم نمک میشه برا من.
گاهی وقتا فک میکنم نمکی که من میریزم فرق میکنه🤔

والا 😁😅

پاسخ:
😂😂😂
۲۶ مهر ۹۹ ، ۰۵:۵۶ پسر پاییز (پ پ)

حالا فظا یا فضا

چه فرقی میکنه :/

پاسخ:
فرقی که نمیکنه😁😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">