Honarism

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۹/۱۱/۲۰
    :/
  • ۹۹/۱۱/۰۸
    : )
  • ۹۹/۱۰/۲۵
    : )
  • ۹۹/۰۹/۱۵
    :(
  • ۹۹/۰۸/۲۲
    :)
محبوب ترین مطالب
  • ۹۹/۱۱/۲۰
    :/
  • ۹۹/۱۰/۲۵
    : )
  • ۹۹/۰۸/۲۲
    :)
آخرین نظرات
نویسندگان

بهترین راه

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱ ب.ظ

بهترین راه برای رفع تنهایی😁😂

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۴
🅡🅞🅨🅐

نظرات  (۱۱)

خخخخخ

نه اصلا خوب نی

من عاشق فیلم ترسناکم

پاسخ:
واقعااا 😳😅
من ترسناک دوس دارم ولی خیلی نگاه نمیکنم چون تا یه هفته اثراتش روم میمونه🤣🤣

😂😂😂😂بعدشم فقد ب خودم لعنت میفرستم😂😂😂😂

پاسخ:
اره دقیقا بعدش خودمو نفرین میکنم که چرا نگاش کردم😂

ککککک دیگه شب خوابت نمیبره اخه...

پاسخ:
اره مشکل بزرگ فیلم ترسناک همینه😅🤣

واقعا

ترسو ترسو ترسو

پاسخ:
خودتی خودتی خودتی😒🤣
من که نگفتم میترسم گفتم زیاد نگاه نمیکنم😁🤣

من فیلم ترسناک ببینم تو روز شبش با چراغ روشن میخوابم والا

تنهایی درد بدیه فیییییین

پاسخ:
اره منم همینطوریم😂😂

اوهوم درد بدیه🥺👍

من اگه ترس داشتن که....

باوشه تو راس میگی://

پاسخ:
یعسسس من همیشه راس میگم🤣🤣

ولی البته جدا از شوخی من واقعا خیلی ترسوعم😬😂

واقعا ؟؟؟


من فیلم ترسناک میبینم نمی ترسم نمد چرا

پاسخ:
واقعااا😳😳😳

جلل عجایب😶

هوم

 

 

دیدی

پاسخ:
میبینی من چه دختر خوب و صادقی هستم😌🤞😂

😐😐🤲🤲

پاسخ:
هووم¿¡¡

هچی

فکر خوبیه:)

منم جدیدا احساس تنهایی میکنم.

میرم احضار و آنابل میبینم که خوب بشمD:

پاسخ:
اوهوم اون موقع دیگه اصلا و ابدا احساس تنهایی نمیکنی😁😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">